PAR MUMS
Aromatic •89• ir Lietuvas zīmols, kas piedāvā luksusa, augstas kvalitātes aromātiskos produktus un nišas smaržas.
Mūsu mērķis ir sasniegt ikvienu māju, ikvienu automašīnu un ikvienu cilvēku, kurš vēlas iepazīt un iemīlēt mūsu smaržas.
Mūsu vērtības ir sekojošas:
• Kvalitāte: Mēs cenšamies nodrošināt, lai mūsu produkti būtu īpaši kvalitatīvi un atbilstu visām mūsu klientu cerībām.
• Līderība: Mūsu mērķis ir kļūt par nozares līderiem un noteikt augstus produktu un pakalpojumu kvalitātes standartus.
VĒSTURE
2016. gadā Arnoldas Bružas virtuvē radās ideja – aromātisku un mājīgu dāvanu radīšana saviem mīļajiem pārauga mērķtiecīgā biznesā un komandā no cilvēkiem, kas tic smaržu burvībai.
Uzņēmuma vadītājs nolēma uzņemties atbildību par savu dzīvi pēc darba pieredzes Norvēģijā, kur fiziskā darba grūtības un citu cilvēku veiksmes stāsti viņu mudināja meklēt savu laimi kaut kur citur.
"Soli pa solim man prātā radās vīzija par uzņēmumu, kurā es vēlētos strādāt. Es lieliski varēju vizualizēt, kādu atmosfēru es radītu, kādu darba telpu es piedāvātu, kādu komandu es pulcētu ap sevi mērķu sasniegšanai un kādas attiecības es savā uzņēmumā veidotu," stāsta A. Bružas.
Galu galā, šīs idejas pārņemts, Arnoldas pameta darbu un atgriezās Lietuvā, lai uzsāktu savu uzņēmējdarbību.
"Pēc rūpīgas sveču izgatavošanas tehnikas izpētes es tās sāku izgatavot pats. Sākums bija grūts. Dienas un naktis es pavadīju ar telefonu rokā, meklējot klientus, taču viņi nebija ieinteresēti manos produktos. Nebija iespējams pārdot nezināmu zīmolu. Mana nauda ātri beidzās, un pēc sešu mēnešu neveiksmīgas darbības es atkal biju spiests pamest Lietuvu. Nepagāja ne diena, kad es nedomātu par savām idejām un vīziju, es turpināju tām ticēt. Es jau zināju, ko iegādāšos par nopelnīto naudu," par saviem pirmajiem izaicinājumiem stāsta A. Bružas.
Drīz vien uzņēmuma dibinātāja mājas piepildījās ar vasku, stikla traukiem, vāciņiem un citām iekārtām. Viņš sāka izgatavot sveces, taču tolaik vēl nebija domu par mājas aromātiem.
Lai gan arī otrais sākums nebija viegls, 2018. gadā uzņēmumā tika pieņemts pirmais darbinieks. Uzņēmuma dibinātājs ir ļoti pateicīgs par dzīves mācībām, kas noveda Aromatic •89• līdz vietai, kurā uzņēmums atrodas šobrīd.
ZĪMOLS
Nosaukums tika radīts, vārdam "Aromatic" pievienojot simbolu ar visaugstāko pieaugošo divciparu skaitli, kas apzīmē izcilības un mērķa vīziju, simbolizējot smaržīgo ideju.
Tādā veidā zīmols ieguva nosaukumu Aromatic •89•.
PRODUKCIJA
Rakstura radīšana mājām ir īsta māksla, un mēs vēlamies kļūt par tās sastāvdaļu.
Mēs cenšamies, lai mūsu smaržīgā un minimālistiskā produkcija kļūtu par daļu no jūsu ikdienas un nepārtraukti jūs iepriecinātu. Tāpēc mēs strauji paplašinām savu produktu klāstu un tuvākajā laikā negrasāmies apstāties.